26.6.08

Body zájmu z POI.cz do iGO 6

Používám navigační program iGO 6 a chtěl jsem si tam přidat POI (body zájmu), které jsem našel na stránce www.poi.cz.
Na tomto serveru je možné si stáhnout soubor ve formátu ov2, ale je potřeba to nakonvertit do iGO, aby tomu rozuměl. Naštěstí existuje soft iGO POI Explorer v1.0 beta, který umí na PC doplňovat/editovat a konvertovat potřebné soubory.

Stáhnul jsem si z PDA z adresáře \My Documents\iGO 2006 soubor igo.db a v programu ho naimportoval. Pak jsem ještě naimportoval stažené soubory z poi.cz, dal to do kupy a vyexportoval do nového souboru igo.db, který jsem nahrál zpátky do PDA.

Je rozumné si původní soubor igo.db, nejprve zazálohovat, protože program je a asi pořád bude beta, ale u mě to proběhlo bez problémů k plné spokojenosti.

Žádné komentáře: