16.7.13

Huawei Ascend G300 jenom logo výrobce

Jsem majitelem tohoto krásného kousku, ale při běžném používání najednou vyskočily chybové hlášky "aplikace XYZ přestala pracovat". OK říkám si, VYP / ZAP telefonu to vyřeší a ono ne.

Po zapnutí jsem skončil jenom na logu "HUAWEI" a dál vůůůůbec nic :-(. Začal jsem se poptávat zlého strýčka Googla, přes něj jsem se dostal na forum na serveru www.g300.cz , kde popisují "trojhmaty" na recovery mód telefonu.

Stisknout naráz tlačítko pro zvýšení hlasitosti a tlačítko pro zapnutí telefonu, tím by se měl po chvíli zobrazit zelený paňák-android a pak menu. V něm se pohybuje tlačítky pro hlasitost a tlačítkem pro zapnutí telefonu se volba potvrzuje. První jsem zkusil "reboot system now". To bohužel nikam nevedlo, zase jsem skončil jenom na logu. Pak jsem dal "wipe date/factory reset" a následně "Yes--delete all user data". To jsem dělal nerad všechna data včudu, ale to důležitý mám naštěstí na kartě.
Snad se to už konečně povede, za takovou datovou oběť.

OK telefon naběhnul jako při prvním spuštění, nikde nic a spoustu k aktualizaci :-). Uff celkem jsme si oddychl, jinak už jsem si plánoval cestu do prodejny O2, kde jsem telefon před cca půl rokem kupoval.

Jinak ještě poslední šance byla vypnout telefon (třeba i vyndáním baterky) a stisknout naráz obě tlačítka pro hlasitost a zapínací tlačítko. To by mělo za následek "přeinstalaci systému", to jsem naštěstí zkoušet nemusel, možná příště :-).

Žádné komentáře: